پکیج سئو خارجی بک لینک بیلدینگ . کارلنسر

اگر شما از آن دسته افراد هستید که مدت زمان طولانی بر روی سئو داخلی وب‌سایت کار کرده‌اید و لینک‌های سایت‌تان در گوگل ثابت مانده‌اند، علی‌رغم تولید محتوای مناسب هنوز به ترافیک ایده‌آل نرسیده‌اید، این دوره می‌تواند برای شما مفید باشد. وقتی الگوریتم های گوگل تعداد و کیفیت سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند را ارزیابی می کند، تعداد بالا و باکیفیت بودن آنها نشان می دهد که محتوای شما دارای ارزش است، بنابراین می توانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند. گوگل به راحتی قادر خواهد بود که بک لینک مصنوعی را تشخیص دهد و به تبع آن سایت شما را جریمه کند. به منظور جلوگیری از این اتفاق برای خرید بک لینک به مجموعه های معتبر مراجعه کنید تا در دام سودجویان و افراد کلاهبردار نیفتید. مجموعه ما 50 لینک را که قدرت بسیار بالایی دارند را عرضه می کند که برای رتبه گیری سایت شما کمک شایانی خواهد کرد و اعتماد گوگل نسبت به سایت شما را تا حد چشمگیری افزایش خواهد داد. بک لینک خوب تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه و همینطور بهبود سئو سایت شما می شود.

سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند. شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید. برای انتخاب استراتژی بک لینک بهترین روش این است که از تجربه شرکت‌های حرفه‌ای و منابع آموزشی استفاده کنید. به تدوین یک استراتژی دقیق و متناسب با نیازهای سایت خود پرداخته و آن را پیگیری کنید.

حال که با مفایهم اولیه سئو اشنا شدید نیاز است در ادامه ما اطلاعات کاملی در خصوص مهمترین فاکتور های سئو سایت در سال جدید اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ما در این قسمت 5 مورد از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی نتایج گوگل را لیست کرده ایم. همچنین تیم سئولایت با بهره گیری از منابع خارجی، مشاوره با سئوکاران حرفه ای و تجربه عینی چندین ساله خود توانست به تکنیک های ناب سئو پیشرفته دست پیدا نماید. هم اکنون این دانش و تجربه را در قالب خدمات بک لینک سازی و رپورتاژهای قدرتمند و نیز چندین دوره آنلاین آموزش سئو حرفه ای، خدمات مشاوره سئو و کسب و کارهای آنلاین و تدریس خصوصی سئو برای شما دوستان محترم آورده ایم. این اطلاعات و دانش روز به روز آپدیت خواهند شد زیرا سئو علم استاتیک نیست بلکه پویا و در حال تغییرست. کافیست از منوی بالای سایت، خدمات خرید بک لینک و رپورتاژ های ما را انتخاب کنید تا یک قدم مثبت برای سایت خود را شروع کرده باشید.

بالا بردن رتبه در گوگل مپ ❤️ آموزش سئو گوگل مپ (نقشه گوگل)

در واقع می توان گفت که اگر استانداردهای لینک سازی خارجی به درستی رعایت شود، گوگل خرید آن بک لینک را یک تکنیک کلاه خاکستری به حساب می آورد. خرید بک لینک برای بسیاری از مشاغل جذاب ترین گزینه است، به ویژه اگر خرید بک لینک باعث شود که به خاطر قرار گرفتن در رتبه های برتر جستجو، درآمد زیادی کسب کنند. غالب اوقات این درآمد خیلی بیشتر از آن مبلغی است که کسب وکارها برای گرفتن بک لینک هزینه کرده اند. گزینه‌ی آخر می‌تواند این ابزار را برای شما تبدیل به ابزاری کلیدی کند، زیرا هدف لینک سازی خارجی و سئو این است که از رقبای خود پیشی بگیرید.

به همین دلیل چنانچه تا به امروز اقدامی در عرصه فعال سازی و خرید SSL نداشته اید از همین امروز شروع کنید. گوگل پاسخ این سوال را داده است ” سازماندهی اطلاعات جهانی، دسترس پذیر کردن و سودمند نمودن اطلاعات در سطح بین المللی ” از اهداف اصلی سئو حرفه ای است. اما در سویی دیگر افراد و مجموعه ها برای نمایش خدمات و یا محصولات خود ناگذیر به استفاده از سئو هستند تا نتایج وبسایت آن ها در میان ده ها صفحه وب به نمایش کاربر در بیاید. به طور خلاصه هنگامی که شما یک کلمه را در گوگل سرچ می کنید لیستی از وبسایت ها برای شما به نمایش در می آید که 95 درصد کاربران در همان صفحه اول و در لینک های 1 تا 10 نتایج خود را به دست می آورند.

علاوه بر این ، آنچه در مورد MonitorBacklinks منحصر به فرد است ، ارائه جزئیات مربوط به بک لینک های برتر است که می توانید براساس Trust Flow یا Citation Flow مشاهده کنید. با این حال ، برای دسترسی به پایگاه داده بیشتر آنها ، باید به نسخه پولی آنها بروید. برای اینکه انتخاب ابزار مناسب برای پروژه بعدی را برای شما راحت تر کند ، من جلوتر رفتم و هر ابزاری را آزمایش کردم تا ببینم چه تعداد بک لینک را می توانند پیدا کنند و همچنین سایر ویژگی های منحصر به فرد دیگری را که هر کدام ارائه می دهند. دلیل این که این تاکتیک به خوبی کار می کند این است که ارزش زیادی به مدیران وب اضافه می کند – به آنها کمک می کند خطایی را در وب سایت خود برطرف کنند و تجربه خوانندگانشان را بهبود می بخشد. اینفوگرافی ها احتمالاً متداول ترین دارایی بصری هستند که برای کسب بک لینک استفاده می شوند.

آخرین پروژه‌های سئو راش‌وب

همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید. این کار ارزش و اعتبار محتوای شما رو بسیار بالا برده و با تقویت قدرت برند، در نهایت باعث افزایش آتوریتی وب سایت شما خواهد شد. البته خرید بک لینک های رپورتاژی با این سبک کاملا اختیاری و دلخواه بوده و به انتخاب شما بستگی داره. بنابراین پیش از اجرای لینک سازی می تونید سبک انتشار خودتون رو به تیم نشونت اعلام کنید.

  • لینک‌سازی در سئو خارجی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کسب نتایج برتر در گوگل است، اما شرط موفقیت در روند لینک‌سازی، انجام اصولی آن است.
  • در این پایگاه به طور ویژه در حوزه ی گرافیک ( گرافیک، موشن گرافیک و انیمیشن )،آموزش سئو و همچنین آموزش وردپرس را به مرور به شما آموزش خواهم داد .
  • از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد.
  • در این پکیج استثنایی ما لیست +580 بک لینک قوی با دامین آتوریتی 90 تا 30 و با قابلیت درج لینک های فالو  و نوفالو را به شما وبمستر محترم ارائه می دهیم.

برخی از منابع گوگل اعلام کرده‌اند که محدودیت لینک برای هر صفحه 100 لینک است. برای همین تلاش کنید که تعداد لینک‌های مورد استفاده‌ی خود را در حدی منطقی (کم‌تر از 100 عدد) نگه دارید. Page authority نیز مانند الگوریتم‌های گوگل بسیار جامع است و تحت تاثیر قرار دادن آن کاری دشوار است.

اما قبل از خرید دوره نگاهی به میانگین قیمت دوره های سئو موجود در بازار بیندازید و سعی کنید دوره ای بیش از حد گران را خریداری نکنید. باید به همه ی کسانی که میگویند این کار جواب نمی دهد بگوییم که شما جز تنبلی کار دیگری بلند نبوده و حتی حاضر به امتحان به هیچ روشی نیستید. مطمئن باشید اگر این روش را امتحان کنید در کمتر از یکسال ۵ وبلاگ نویس بسیار خوب در سایت خود خواهید داشت.

اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست. چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده. در حوزه هایی که رقابت بالایی وجود نداره بدون خرید بک لینک می تونید سایت تون رو سئو کنید، اما در حوزه های پر رقابت، خرید بک لینک یک امتیاز مثبت برای افزایش رتبه سایت شماست. چنین نتیجه ای تنها با یک فعالیت اصولی در مباحث سئوی خارجی و داخلی قابل دستیابی هست که خرید بک لینک مناسب هم یکی از مواردیست که باعث می شه بتونید چنین نتیجه رضایت بخشی رو شاهد باشید. هر نوعی از بک لینک به نحوی تاثیرات خودش رو بر روی رتبه سایت خواهد گذاشت و در نهایت با رعایت تمامی فاکتورهای سئوی داخلی و تکنیکال و خارجی، شاهد چنین رشدهایی خواهیم بود. تصویر زیر یک مقایسه سه ماهه از وضعیت وب سایتی هست که به وضوح، میزان افزایش کلیک، ایمپرشن و رشد پوزیشن قابل مشاهده هست.

ویژگی نوفالو به موتورهای جستجو دستور می دهد که این بک لینک را نخزیده و پیج رنک (معیاری برای تشخیص میزان اهمیت صفحات وب‌سایت) را به این لینک ها منتقل نکنند. از طرف دیگر لینک‌های خارجی وب سایت‌ها، که گاهی به آن‌ها outbound links نیز گفته می‌شوند، باعث اعتبار بیشتر سایت شما می‌شوند زیرا ثابت می‌کنند که محتوای شما با ارزش است. لینک سازی خارجی راهی عالی برای ساختن ارتباط با دیگران در دنیای تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ است. لینک خارجی به لینکی در یک وب سایت گفته می‌شود که کاربر را به هر دامنه‌ای غیر از دامنه‌ی خود آن وب سایت منتقل می‌کند.

پس شما باید سعی کنید که خود را در این صفحات قرار دهید تا بتوانید به کسب درآمد اینترنتی بپردازید و نتایج بهتری را دریافت کنید. با خرید و تهیه دوره های آموزش سئو حرفه ای سایت ما می توانید به یک سئوکار حرفه ای و متخصص تبدیل شوید. همه ما درباره اهمیت تولید محتوا می دانیم و دیگر نیازی به صحبت درباره آن نیست. زمانی که شما یک محتوای ارزشمند تولید کنید باعث می شوید که سایت های دیگر از محتوای شما استفاده کرده و به عنوان منبع به شما لینک دهند که محتوا نیز کپی حساب نشود.

بسیار مهم است تا با شناسایی آنها شما نیز بتوانید این کار را انجام داده و ارزش سایت خود را بالا ببرید. همه ابزارهای فوق بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که می توانند به شما در شروع کار با لینک سازی کمک کنند. همه آنها نمای بالینی را در نمایه بک لینک شما ارائه می دهند ، اما هرکدام با اطلاعات اضافی متفاوت ارائه می شوند. شما می توانید بهترین محتوا را از دید خود ایجاد کنید ، اما این یک فضای رقابتی است و گوگل هنگام رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو ، عوامل بی شمار دیگری را در نظر می گیرد. اگر محتوای شما بکلینک از وبسایت های دیگر دریافت کند، آن محتوا به طور طبیعی در موتورهای جست‌وجو رتبه‌ی بالاتری خواهد داشت.

بدون شک لینک بیلدینگ در سایت برای افزایش رتبه سایت در نظر گوگل بسیار مهم و کارا است به شکلی که در حال حاضر دیگه سایت ها نمی توانند بدون لینک بیلدینگ به سرعت رشد کنند زیرا فضای رقابت این اجازه را به سایت ها نمی دهد. به طور کلی هدف از لینک بیلدینگ، معتبر نمایش دادن سایت برای گوگل و سریع تر رتبه گرفتن. فرض کنید شما 3 سایت تقریبا هم تراز از هر نظر دارید ولی در 2 سایت از بک لینک استفاده نکردید و فقط در 1 سایت تعداد معقولی بک لینک از سایت های معتبر مثل Moz گرفتید. در نظر داشته باشید که انتشار پست مهمان، چیزی متفاوت و اگر چه شبیه به خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک، نام برد.

زمانی به صفحه دیگری از وب سایت خود لینک دهید که این لینک ارزش و اطلاعت بیشتری در اختیار کاربر می گذارد تا در صورت لزوم وارد شود و صفحه دوم را مطالعه کند. کاربران نیز همواره رفتار خوبی نسبت به این لینک ها دارند هم چنین موتورهای جستجو آن ها را دوست دارند و در نهایت باعث بهبود سئو می شود و یک معامله برد برد محسوب می شود. به طور کلی لینک سازی خارجی، که در واقع قلب سئو خارجی محسوب می شود، به مجموعه فرآیندها و فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا لینک های معتبر از سایت های دیگر دریافت کنید.

برای این کار باید نقشه سایت خود را با استفاده از ابزار های رایگان تهیه کنید. همچنین می توانید با افزونه محبوب و دوست داشتنی یواست اقدام به ساخت سایت مپ کنید. HTTPS و یا برخورداری از SSL می تواند یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایا رتبه بندی وبسایت باشد چراکه جان مولر توییتی در این خصوص مطرح نموده است و به گفته ایشان داشتن HTTPS می تواند وزن بسیار کمی در رتبه بندی نتایج داشته باشد.

در این مزارع به یکباره تعداد بالایی لینک برای یک سایت خریداری می شود که در ابتدای راه شاید به نظر خوب باشد ولی در ادامه و با قطع این مزارع لینک گوگل به سرعت متوجه جعلی و اسپم بودن لینک ها شده و به سرعت با سایت برخورد می کند. از این گذشته حتی اگر لینک دهی قطع نشود با توجه به الگوریتم های گوگل باز هم گوگل سایت شما را مشمول سفارش بک لینک جریمه می کند. خیلی از کاربران مبتدی از مزارع لینک برای رتبه گرفتن استفاده می کنند و سرانجام آن برخورد گوگل با این سایت هاست. لینک های نوفالو شاید برای سایت شما تاثیر خاصی نداشته باشه ولی می تونه سایت شما را از دست افرادی که به دنبال بک لینک هستند و براشون فرقی نداره رتبه سایت شما چه تغییر و افتی می کنه، نجات بده.

بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید. اگه قصد دارید در مورد این سبک از لینک سازی بیشتر بدونید، پیشنهاد می کنیم صفحه بک لینک کامنتی رو ملاحظه کنید.

  • لینک سازی داخلی استراتژیک و هدفمند مخصوصا برای بازاریابی محتوا، یک تکنیک قدرتمند در سئو محسوب می شود.
  • فراتر از این فهرست های معروف ، تعداد زیادی دایرکتوری عمومی و خاص وجود دارد که می تواند به رتبه بندی و بازدید شما کمک کند.
  • پیشنهاد میکنیم ابتدا مقاله جامع آموزش لینک سازی خارجی را مشاهده نمایید و سپس اقدام به خرید بک لینک قوی که لیست آن را سئولایت برای شما بصورت دسته بندی آماده کرده است تهیه نمایید.
  • هرچه تعداد لینک ها به صفحات دیگر بیشتر باشد، استراتژی لینک سازی داخلی شما قوی تر خواهد بود.برخی استراتژی های لینک سازی، فرمول معینی برای تعداد لینک ها، تعداد صفحات و ارتباط محتواها برای لینک دادن تعیین می کنند.
  • استفاده از سایت هایی مانند یوتیوب، اسلایدشیر و یا پینترست میتواند در این راه به شما کمک کند.

یکی از جملات معروف در زمینه‌ی برند سازی شخصی این است که با خودتان شروع کنید، سپس خود را به دیگران معرفی کنید. به لینک‌هایی از سایت‌های دیگر گفته می‌شود که کاربر را به سایت شما هدایت می‌کنند. این نوع لینک خارجی بک‌لینک (لینک بازگشت) نیز نامیده می‌شود، زیرا کاربر را به سمت سایت شما بازمی‌گردانند. برای اینکه موتورهای جستجو یک لینک خارجی را بک‌لینک محسوب کنند، باید این لینک قابل کلیک کردن باشد. حال که کلمات کلیدی خود را به دست آورید و با روش های سئو نیز اشنا شدید نوبت به آن رسیده است تا با یک اصول حرفه ای محتوای خودتان را درون وبسایت منتشر کنید.

هزینه ‌ی پرداختی شامل هزینه رپورتاژ(بین 35 تا 60 درصد بسته به شرایط سایت و طراحی کمپین)، مدیریت پروژه آف‌پیج و نیروی انسانی است و با یک بار پرداخت دیگر دغدغه سازماندهی کارها را نخواهید داشت. وقتی تگ پایان که با /a مشخص می شود بعد از انکر تکست قرار بگیرید به گوگل و موتور های جستجو اطلاع داده می شود که این لینک به پایان رسیده و بقیه متن باید به شکل ساده نمایش داده شود. تگ شروع لینک که همان تگ A است اشاره به anchor tag داشته و هدف آن این است که گوگل بداند این بخش یک تگ است و باید از متون ساده متمایز گردد. این دوره با توجه به آخرین تغییرات گوگل ضبط شده است و نکات لازم و مهم در دوره بیان شده است. پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

در واقع به کمک این روش، می تونید یک محتوای اختصاصی انتشار بدید به طوری که نویسنده اون محتوا، تحریریه سایت منبع نباشه، بلکه خودتان باشید. اگه قصد دارید بک لینک با کیفیت خریداری کنید، باید منابع با کیفیتی رو برای ساخت بک لینک انتخاب کنید. از اون جایی که رپورتاژها دارای اعتبار و اهمیت بالایی هستند، بک لینک های رپورتاژی هم جزو بک لینک های با کیفیت در نظر گرفته می شن. البته به شرط اینکه منبعی که برای انتشار رپورتاژ انتخاب کردید، یک منبع معتبر باشه. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید.

  • اگر بتوانید لینک سازی رقیبان خود را شناسایی کنید و سطح لینک سازی آنان را ببنید میتوانید بهترین اقدام ها را در این زمینه انجام دهید.
  • شما می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت خود لیست سایت هایی که به شما لینک داده اند را به تفکیک Domain Authorithy مشاهده نمایید.
  • سپس از درون آن به عنوان مثال هدینگ ها را جدا کنید و مقالات دیگری تولید کنید و در هر قسمت به کلمه سئو لینک مقاله سئو چیست را بدهید.
  • در واقع در فیس بوک هر انتشاری که برای URL شما انجام میگیرد یک امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که موتورهای جستجو آن مطلب را در لیست جستجوی محبوب تر قرار دهد.
  • نکته اصلی این است که گوگل در نتایج جستجوی خود فقط یک هدف را دنبال میکند و آن هم این است که مرتبط ترین نتایج را به کاربر نمایش دهد این کاری است که از ابتدای پیداش گوگل وجود داشته و دارد و برای این منظور الگوریتم های طراحی و راه اندازی کرده است.

زمانی که سؤال های ریز و درشت ذهن شما را پر میکند و آنجا است که اهمیت پشتیبانی دوره سئو و وجود یک متخصص سئو در کنارتان را متوجه میشوید. گوگل دارای چندین الگوریتم برای بهبود سئو و نتایج است که همواره در حال بروز رسانی آن هاست. بعضی از مدرسان سئو صرفا پس از آپدیت یک الگوریتم به مقالاتی که در وب انگلیسی در مورد آن منتشر میشود استناد میکنند و همین اطلاعات را در اختیار دانشجویان دوره خود میگذارند در حالی که بعضی از الگوریتم ها در وب فارسی پس از مدت زیادی اعمال میشوند. مطمئن شوید اطلاعات دوره ای که درآن شرکت میکنید نه تنها از متون ترجمه شده بلکه از تجربه عملی مدرس در اختیار شما قرار گرفته باشد.

با توجه به هزینه نسبتاً بالای خرید بک لینک های باکیفیت، بسیاری از مشاغل وسوسه می شوند بک لینک های ارزان قیمت را خریداری کنند که بسیاری از آنها دارای کیفیت پایین هستند. بسیاری از وب سایت ها پکیج بک لینک را می فروشند که معمولاً شما با خرید این پکیج ها، مقدار مشخصی از لینک ها را در هر ماه از آن سایت دریافت می کنید. اگر بتوان بک لینک هایی دقیقاً شبیه یک لینک معمولی از یک سایت گرفت می توان گفت که آن بک لینک ها حتی اگر پولی هم باشند، دردسر زیادی برای شما نخواهند داشت و شما مشمول مجازات گوگل نخواهید شد. یعنی اگر لینک ها در سایت های مرتبط داده شده یا در مقالات مرتبط اضافه شود (به جای فوتر یا سایدبار) احتمالاً گوگل هرگز متوجه نخواهد شد که این لینک ها، پولی هستند.

فرض کنید شما مشغول نوشتن یک مقاله در وبلاگ سایت‌تان هستید و یک لینک خارجی به سایت‌ منبعی که به کمک آن محتوای مقاله را نوشته‌اید، ایجاد می‌کنید. این موضوع برای احترام به قانون کپی رایت و همین‌طور، جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، کمک خواهد کرد. به واقع زمانی که از یک وب‌سایت برداشت موضوعی داشته یا به صورت مستقیم بخشی از مطلب منتشرشده در آن را نقل‌قول می‌کنید، لازم خواهد بود که با یک لینک خارجی به مقصد آن، موضوع برداشت را قانونی و موجه کنید. لازم به تاکید است که این موضوع در سئوی سایت، از اهمیت زیادی برخوردار است. وقتی صحبت از طبیعی سازی لینک سازی میکنیم، باید فاکتورهای زیادی رو ملاک قرار بدیم. یکی از این موارد انتشار بک لینک های رپورتاژی به صورتیست که نویسنده اون محتوا، هم نام برند شما باشه.

در وب امروز، بک لینک به یکی از مهم‌ترین ستون‌های رشد سایت‌ها تبدیل شده است! در اینجا نیز برای خرید بک لینک باید دقت و توجه کافی به خرج داده و انتخاب بک لینک از هر منبعی، لزوما موثر نخواهد بود. حتی گاهی اوقات با خرید اشتباه بک لینک، بدتر به سئو و شرایط وب سایت خود، صدمه خواهید زد.

به این نوع لینک ها site wide link گفته می شود که در تمام صفحات سایت تکرار می شوند. بسیاری از سایت ها که فاکتورهای ذکر شده را رعایت نکردند توسط الگوریتم های گوگل جریمه شدند. فرض کنیم که ما در وب سایت خود صفحه ای راجع به غذای سگ و صفحه ای دیگر با عنوان قفس طوطی داریم. این دو صفحه با چه منطقی به یکدیگر مرتبط هستند؟ارتباط قوی ای بین غذای سگ و قفس طوطی وجود ندارد، مخصوصا در نگاه عامیانه. احتمالا لینک سازی بین این دو صفحه هیچ ارزش افزوده ای برای صفحات در پی نخواهد داشت.

برای ساخت لینک های داخلی فراوان شما به صفحات داخلی فراوانی نیاز خواهید داشت. قدم اول برای ساخت لینک های داخلی بی نقص، تولید محتوا بر پایه سئو برای وبسایت است. هر یک از این دو مورد وابسته به مورد دیگر است.وقتی شما محتواهای فراوانی تولید کنید، ایده های بسیاری برای لینک دهی به صفحات دیگر خواهید داشت.

اما، اگر صفحه ای درباره غذای طوطی در وبسایت داریم، لینک دهی به صفحه قفس طوطی در آن می تواند بسیار مفید باشد، هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو، چرا که تکرار عبارت طوطی به سادگی این درک را به جستجوگر می دهد که این دو صفحه محتوایی مرتبط دارند. برای حفظ زمینه لینک و درک ارتباط با صفحه هدف، برای کاربر و موتور جستجو، لینک شما باید بر روی انکرتکست بخصوص خود قرار بگیرد. ساخت لینک بر روی یک عکس مشکلی ندارد، هر چند منبع خوبی برای لینک دهی نیست. برای نوشتن این توضیحات فرض کنید می خواهید تصویر را برای یک شخص نابینا توضیح دهید و image alt را بنویسید.یک انکرتکست را دوبار لینک نکنید.

می توانید این کار را با استفاده از مواردی مانند Google Alerts ساده (و رایگان) انجام دهید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موارد ذکر شده خود داشته باشید ، مانند تعداد اشتراک یا مرجع دامنه وب سایتی که از آن نام می برد ، می توانید ابزارهایی مانند BuzzSumo ، Ahrefs Content Explorer یا Mention را انتخاب کنید . به خصوص برای مشاغل کوچک یا استارتاپ ها ، به دست آوردن چنین نوع تأییدیه فوق العاده دشوار است. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید. در حالی که 200 فاکتور رتبه بندی در گوگل شناخته شده است ، بک لینک یکی از مهمترین موارد برای موتور جستجوی گوگل است. سئو پروسه‌ای زمان‌بر است و تاثیر بکلینک ها نیز از این قاعده پیروی می‌کند.

شاید باورتان نشود ولی سایت هایی وجود دارند که در زمینه تولید این قبیل رسانه ها فعالیت دارند و پس از تولید آنها را به فروش می رسانند. هر چند در کشور ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمی شود اما با ایجاد پایگاهی این چنینی مطمئنا میتوانید لینک های بسیار خوبی را دریافت کنید. اگر با خود فکر میکنید چرا افراد باید در سایت شما مطلب بنویسند باید به شما بگوییم که اگر شما بتوانید به یک سایت معتبر و خوب تبدیل شوید این انگیزه را در وبلاگ نویسان ایجاد می کنید تا با نوشتن مطلب در سایت شما رزومه بسیار خوبی برای خود بسازند. سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید. همانطور که میدانید امروزه عصر اینترنت و تکنولوژی می باشد و سایت ها و وبلاگ های بسیاری چه به زبان فارسی و چه به زبان های خارجی وجود دارند که تنها در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و فعالیت خاص دیگری را انجام نمی دهند.

ثابت شده است که لینک سازی خارجی می‌تواند بسیار بیشتر از لینک سازی داخلی به کار شما بیاید و رتبه‌ی شما را هنگام سرچ بالاتر ببرد. طبق تحقیقی که سایت ahref انجام داده است، بیش از 60% از وبسایت هایی که در 10 نتیجه اول گوگل قرار دارند سه سال و یا بیشتر از عمر دامنه آن ها می گذرد! البته سایت ماز یا moz.com نیز فاکتور های آتوریتی (authority ) را به میان آورد و آن ها را به عنوان دلایلی بر رتبه بندی وبسایت ها اعلام نمود. ماز این شاخص را با دو عنوان اعتبار دامنه (domain authority) و اعتبار صفحه (page authority) بررسی می کند که هر کدام از آن ها بیان گوی موارد خاص خود هستند. شما می توانید با خرید دوره های کامل بهینه سازی سایت و تهیه محصول آموزش افزایش اعتبار دامنه سایت در این مبحث به یک متخصص تبدیل شوید.

به عنوان مثال ، بیش از 3400 جستجو در ماه برای جستجوی ” بهترین CRM برای مشاغل کوچک ” انجام می شود (با توجه به داده های Ahrefs). به عنوان مثال اگر صفحه اصلی شرکت فناوری شما از یک پست وبلاگ با عنوان “چگونه به گلف بازگردد” بک لینک دریافت کند ، این به عنوان یک بک لینک مناسب یا با کیفیت تلقی نخواهد شد. در صورتی‌که برای خرید بک لینک دائمی نیاز به مشاوره داشتید و یا به پکیج‌های متفاوتی از پکیج‌های بالا احتیاج داشتید از طریق پل‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. بکلینک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی به شمار می‌رود اما به تنهایی کافی نیست.

هرچه تعداد لینک ها به صفحات دیگر بیشتر باشد، استراتژی لینک سازی داخلی شما قوی تر خواهد بود.برخی استراتژی های لینک سازی، فرمول معینی برای تعداد لینک ها، تعداد صفحات و ارتباط محتواها برای لینک دادن تعیین می کنند. به نظر بنده این موضوع اهمیتی ندارد چرا که تا وقتی تعداد لینک ها به حدی زیاد نباشد که غیرطبیعی جلوه کند و مفید باشد، روی انکرتکست مرتبط قرار گیرد و به صفحه با ارزش دیگری وصل شود، نه تنها ضرری ندارد بلکه بسیار مفید خواهد بود. پلان لینک سازی خارجی را می توان به صورت گسترده و در بسیاری از انواع دامنه ها انجام داد. لینک سازی در فروم، سایت، سیستم های وبلاگی، شبکه های اجتماعی، کامنت و لینک سازی به صورت رپورتاژ آگهی را می توان از روش های متداول آن دانست.

برای اینکه به صورت دقیق‌تر با مفهوم چیستی لینک سازی خارجی آشنا شوید، بهتر است در ابتدا به سراغ انواع روش‌های لینک بیلدینگ خارجی برویم. حتماً باید بک لینکی که می سازید طبیعی باشه تا گوگل متوجه ساختگی بودن اون نشه. البته فراموش نکنید، چه سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن باشه و چه نباشه، شما نباید اجازه بدید که گوگل رد پایی از خرید بک لینک رو برای سایت شما ببینه. رصد شدن چنین چیزی توسط گوگل یعنی در بهترین حالت، بی اثر شدن تمامی بک لینک هایی که دریافت کردید.

به عنوان مثال سایت ویکی پدیا را در نظر بگیرید که به عنوان Expert Pages حساب می شود یا سایت های معتبر دیگه. روش های لینک سازی خارجی محدود نیست و به روش های مختلف می توان در سایت های مختلف لینک دهی نمود؛ مثلا در بعضی سایت های که به شکل پروفایلی هستند شما به صورت مستقیم از لینک سایت استفاده می کند و در بعضی از سایت ها، مثل سایت های وبلاگی از انکر تکست. تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید. راستی شما چه تجربیات موفقی در مسیر استراتژی لینک سازی خارجی وب‌سایت داشته‌‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات‌تان را با ما و دیگر همراهان تسمینو به اشتراک بگذارید.

یکی از ساده ترین راه های کسب کلمات کلیدی مهم، بررسی سایت رقبا در اکانت الکسا است. به عنوان مثال شما سایت رقیب خودتان را در الکسا وارد می کنید و در قسمت TOP KEYWORDS BY TRAFFIC می توانید یک سری از کلمات کلیدی مهم حوزه کسب و کار خودتان را به راحتی دریافت کنید. برای آن که بتوانید طبیعتا مقاله ای را سئو کنید و یا وبسایتی را بر روی کلمه خاصی افزایش رتبه دهید باید بدانید که نیاز است یک سری بررسی های اجمالی را انجام دهید. به عنوان مثال چنانچه مراحل زیر را انجام دهید می توانید روند خوبی را مشاهده کنید.

ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک با کیفیت به دست آوردید. فرایند لینک بیلدینگ خارجی وب سایت، هیچ وقت به پایان نمی‌رسد و تا زمانی که سایت شما فعال است باید در مسیر 1 و سئو خارجی از جمله لینک سازی اقداماتی انجام دهید تا در مسیر رشد باشید. اما در حقیقت دنیای وب، این کار شدنی نیست چون اکثر وبمستران حرفه‌ای با پیاده‌سازی استراتژی لینک‌سازی اقدام به خرید و ایجاد لینک می‌کنند و تنها در شرایط خاصی که برند وب‌سایت، مطرح و معروف شده باشد امکان ایجاد لینک‌های طبیعی وجود دارد. اگر به تازگی با دنیای سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت آشنا شده باشید، احتمالا عبارت لینک سازی خارجی یا همان External Link Building برای شما عجیب و غریب بوده و علاقه‌مند باشید تا به صورت دقیق‌تر با مفهوم آن آشنا شوید. معمولاً در اینگونه مواقع، وجهی که بابت خرید بک لینک پرداخت شده قابل برگشت نیست، مگر اینکه رسانه انتخابی شما تضمین دیگه ای به شما داده باشه.

مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای شما نداشته باشه. داشتن یک دید واضح از سایت خود و همچنین رقبا و کسب اطلاعات در مورد لینک سازی آن ها به شما برای نوشتن یک استراتژی دقیق لینک سازی کمک خواهد کرد. درمورد اینکه اگر روی یک کلمه کلیدی پنالتی شده باشید و علت آن هم فقط لینک بیلدینگ اشتباه باشد، میتوان با روش های مختلف که در این دوره به آن ها به طور کامل اشاره شده است عمل کنید می توانید از پنالتی خارج شوید و به رتبه های بالا دست پیدا کنید. اگر به صورت اصولی و درست انجام شود و لینک سازی به صورت اسپم صورت نگیرد، هرگز پنالتی نخواهید شد. داخل این دوره آموزشی ما به طبیعی ترین حالت ممکن لینک سازی را به شما آموزش خواهیم داد.

نکته اصلی این است که گوگل در نتایج جستجوی خود فقط یک هدف را دنبال میکند و آن هم این است که مرتبط ترین نتایج را به کاربر نمایش دهد این کاری است که از ابتدای پیداش گوگل وجود داشته و دارد و برای این منظور الگوریتم های طراحی و راه اندازی کرده است. همچنین در پایان پروژه لیست تمامی لینک های ساخته‌شده برای مشتری ارسال می‌گردد. غیر از روش‌های بالا شما می‌توانید به صورت طبیعی نیز لینک‌هایی را دریافت کنید، در ادامه به 3 نوع اصلی لینک‌سازی طبیعی خارجی آشنا شوید.

روش های لینک سازی زیاد هست و چیزی که در ایجاد بک لینک مهم هست، خلاقیت در بکار گیری رسانه هاست. البته فراموش نکنید که برای طبیعی سازی لینک سازی باید حتماً اقدام به ساخت انواع بک لینک به تعداد منطقی کنید. در صورتی که قصد خرید بک لینک قوی به صورت جامع دارید، در حال حاضر چهار پکیج لینک سازی به صورت جامع در اختیار شما عزیزان قرار گرفته که با توجه به عمر سایت، سابقه سایت و یا وسعت سایت می تونید یکی از پکیج‌های موجود رو برای شروع لینک سازی انتخاب کنید. با سفارش این پکیج‌ها، به دلیل جامعیت سرویس، نیازی به سفارش پلن های دیگه نیست. از این رو، پکیج های جامع، جزو کامل ترین و بهترین پکیج‌های لینک سازی محسوب میشن.

باید دقت کنید که بک لینک‌های شما از دامنه‌های معتبر و مرتبط با موضوع شما باشند. تبادل بک لینک با وب‌سایت‌های مشابه موضوعی به بهبود رتبه‌بندی شما کمک می‌کند. بک لینک یا پیوند به عنوان یک لینک وارونه از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر ارجاع می‌شود. ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم. روش هایی را گفته ایم که خودمان در پروژه های سئو و بک لینک مشتریان خود انجام می دهیم، پس قطعا شما هم با عمل به این روش ها هیچ وقت دچار مشکل نخواهید شد.

جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد هر پکیج با کلیک روی عنوان سرویس مربوطه قابل مشاهده هست. خرید بک لینک در حال حاضر یکی از مهمترین اقدامات در سئوی خارجی به شمار می ره. یکی از دلایلی که ساخت بک لینک قوی و تضمینی و با کیفیت درون محتوا رو به شما توصیه می‌کنیم، دائمی یا بلندمدت بودن این بک لینک هاست. خرید بک لینک از نشونت در داخل محتوا ایجاد می شن تا بهترین سیگنال رو در مورد اعتبار سایت شما به گوگل بفرستند و نگران تمدید ماهیانه و مداوم این بک لینک ها نخواهید بود. یکی از بخش های مهم سئو که برای همه آشکار است، بحث لینک سازی خارجی سایت می باشد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما