همکاری مشترک محسن تنابنده و نوید محمدزاده در کمدی

محسن تنابنده و نوید محمدزاده برای اولین بار در یک فیلم بازی می کنند. فیلمی کمدی که صبح امروز در تهران اکران شد. کارگردان این فیلم کمدی که اکنون «زودپاز» نام دارد، مهدی نادری است.

آفتاب نیوز :

مهدی نودری که این روزها شکایتش از سازندگان سریال «پوست شیر» در رسانه ها مطرح شده است، چهارمین فیلم خود را روانه بازار کرده است. فیلمی کمدی با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده. سینما ایده آل از اکران این فیلم خبر داد. داستان این فیلم که نام موقت «زودپز» نامیده می‌شود، در دهه شصت اتفاق می‌افتد و داستان سه دوست است که پس از انفجار تنور در محله قدیمی‌شان و مجروح شدن، ماجراهای جالبی برایشان رقم می‌زند. این اولین فیلم کمدی نوید محمدزاده به تهیه کنندگی منصوری سهراب پور است.

نودری ساخت چهارمین فیلم خود را آغاز کرده و پیش از این فیلم های «وداع با بغداد»، «افسانه شکارچیان گرگ» و «سامورایی در برلین» را فیلمبرداری کرده است.

«خداحافظ بغداد» اولین ساخته بلند سینمایی مهدی نودری در سال 1388 به عنوان نماینده ایران برای بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار انتخاب شد.

نودری چند روز پیش با انتشار متنی نسبت به کپی برداری از فیلمنامه اش توسط سازندگان سریال «پوست شیر» اعتراض کرد. به گفته مهدی نودری، «پوست شیر» تنها کپی غیرمجاز فیلمنامه «دندان گرگ» است که سال ها پیش توسط او قانونی شد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما