کاشت مو پیشرفته با رویش دائمی کاشت موی طبیعی با 10 000 000

اگر شما هم قصد انجام این عمل را دارید یا به دنبال تکمیل اطلاعاتتان در این زمینه هستید، بندهای بعدی را با دقت بخوانید. کاشت مو یک جراحی زیبایی است که به انتقال فولیکول­‌های مو از یک نقطه در سر یا بدن به قسمت‌های جلویی و میانی سر در افراد گفته می‌شود.

کاشت مو

استفاده از شامپو‌ها و محصولات آرایشی شیمیایی نیز می‌تواند به ریزش مو منجر شود. برخی از این محصولات حاوی مواد شیمیایی نامناسب هستند که باعث ضعف و ریزش موها می‌شوند.

بهترین و ماندگارترین روش کاشت مو چیست؟

در روش اسلیت گرافت در هر گرافت (گرافت مو شامل چند تار مو به همراه فولیکول‌های مو، مقداری بافت‌ همبند، غدد چربی، عضله و یک شبکه عصبی عروقی است) ۴ تا ۱۰ تار مو قرار می‌گیرد.

روش‌های گوناگونی برای کاشت مو وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. اما روشی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است کاشت موی طبیعی می‌باشد.

کاشت مو تنها منحصر به موی سر نیست بلکه از آن برای کاشت ابرو نیز استفاده می شود. البته موثر بودن نتیجه کاشت مو تا حد بسیار زیادی به پزشکی بستگی دارد که کار کاشت را انجام می دهد.

هزینه­‌ها بسیار مقرون­‌به­‌صرفه بوده و حتی در بسیاری موارد امکان قسط­‌بندی و پرداخت شرایطی هم وجود دارد. قبل از انجام پیوند، تکنسین­‌ها موهای برداشته شده و جراح پوست سر را برای عمل پیوند، آماده می­‌کنند. پس از پیوند کامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌­های مراقبت در منزل به شما داده می‌­شود.

کاشت مو

این روش که اخیرا در کلینیک‌های معتبر انجام می‌شود نسبت به روش‌های دیگر کاشت مو مناسب‌تر است و افراد برای انجام آن نیز هزینه زیادی پرداخت نمی‌کنند. در این روش با استفاده از دستگاه ایمپلنتر و بدون دخالت دست، گرافت های مو در محل طاسی قرار می‌گیرد. نظر نهایی در مورد صلاحیت افراد برای انجام این جراحی توسط جراح متخصص صورت می‌گیرد.

چه بسیار افرادی بوده‌اند که در اثر انتخاب کلینیک‌های نامعتبر دچار مشکلات بعد از کاشت شده‌اند. کلینیک تخصصی ساعی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و استفاده از تیم درمانی کامل و بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای کاشت مو باشد. اما این موارد در کنار استفاده از تجربه و مهارت جراحان مجرب به افزایش ماندگاری نتیجه عمل و کاهش عوارض احتمالی کمک می‌کند. کلینیک خانه سفید مجموعه‌ای معتبر است که برای رفاه و رضایت زیباجویان، شرایط برای اجرای تکنیک‌های مختلف در کنار استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات دنیا را فراهم کرده است.

تنها در صورتی که بانک مو کم تراکم باشد می‌توان به سراغ کاشت مو از ریش رفت. در این موارد به تخصص و مهارت بالای جراح نیاز است تا عوارض جدی مانند عفونت بروز پیدا نکند. همچنین باید نکات بهداشتی به دقت رعایت شوند تا فرد با عوارض کاشت مو از ریش مانند خارش، سوزش، درد، تورم و  قرمزی مواجه نشود.

دلایل ریزش مو و انجام عمل کاشت مو

در حین انجام کاشت مو پزشکان از فولیکول های مو سالم استفاده خواهد کرد و از این فولیکول ها برای پر کردن مناطق طاس شده سر استفاده خواهد شد.

در واقع اگر بانک موی شما ضعیف باشد، امکان کاشت مو برای شما وجود ندارد. از طرفی با داشتن بانک موی قوی، نه تنها می‌توانید کاشت موی موفقی داشته باشید، بلکه می‌توانید انتظار ترمیم بانک مو بعد از کاشت را داشته باشید.

به این ترتیب سلامت مراجعه کنندگان با حد بسیار بالایی تضمین می گردد.

کاشت مو به روش FUE از محبوبیت بیشتری در بین مردان برخوردار است، اما این روش به طور گسترده‌­تر برای زنانی که دچار ریزش مو از نوع مردانه هستند هم استفاده می­‌شود.

هرگونه ریزش موی بعدی به صورت محتمل از مناطقی که تحت عمل کاشت مو قرار نگرفته‌اند، صورت می‌گیرد. بعضی از بیماران برای به تعویق انداختن ریزش مو از دارو استفاده می‌کنند در حالیکه سایر افراد برای مبارزه با این امر در نهایت تن به یک عمل کاشت موی دیگر می‌دهند. در پاسخ به این سوال باید این چنین بگوییم که، برای انجام کاشت مو طبیعی قابل رشد، پزشک از فولیکول‌های زنده از بانک موی خود فرد برداشته و در قسمتی از سر که دچار ریزش مو شده است می‌کارد.

از این روش در موارد بسیاری برای درمان مشکل ریزش مو در بانوان و آقایان استفاده شده است. حدود پنج سال می‌شه که در کنار مشاوره روانشناسی در زمینه اختلالات روانشناختی، به دلیل علاقه شخصیم به نوشتن، در حوزه پزشکی، سلامت روان و… به علاوه اولین شستشو بعد از کاشت مو نیز از خدمات و پشتیبانی کلینیک است. دکتر لیویت می گوید  با مقایسه FUT و FUE ، می‌توان گفت که FUT نسبت به FUE ارزان تر است زیرا FUT سریعتر انجام می شود.

این کار فوق‌العاده تخصصی بوده و فقط متخصصین پوست و مو مجاز به انجام آن می‌باشند. روش بهترین کلینیک کاشت مو در تهران MICRO FIT نسبت به دیگر روش‌ها، از تراکم موی بیشتری برخوردار است و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

کاشت مو

برای انجام کاشت مو نیاز به بررسی و معاینه موهای متقاضی می باشد تا بر اساس نوع و محل ریزش اقدامات لازم صورت گیرد.اما به طور کلی با استفاده از کاشت مو به روش میکروفیت نیاز به تراشیدن موها در محل کاشت نمی باشد. با سلام، ریزش مو به صورت ارثی شایع ترین امر ریزش و طاسی سر در بین افراد است. با توجه به سن و دلیل ریزش مو در شما، انجام کاشت مو میسر خواهد بود.

بنابراین قبل از اقدام برای هر کاری بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. • کاشت مو یک عمل جراحی سرپایی، بسیار راحت و بی ‏خطر محسوب می شود. این کار در اتاق عمل استاندارد پوست و مو (با تجهیزات کامل جراحی) و با ابزارهای عمدتاً یک بار مصرف انجام می شود.

آیا تضمیمنی برای عدم ریزش موهای کاشته شده وجود دارد؟

پزشک در جلسه مشاوره، ساختار موی متقاضی را بررسی، پس از آن بانک موی مناسب را انتخاب کرده و در نهایت مناسب ترین روش پیوند مو را تعیین می‌کند. این روش به معنی بی‌اهمیت بودن نظر شخصی متقاضی در انتخاب روش مناسب کاشت مو نیست. بلکه به این معنی است که شما مرحله انتخاب را به شخصی واگذار می‌کنید که با تکیه بر تجربه کافی خود عملکرد بهتری در روش انتخاب تکنیک کاشت خواهد داشت.

برای داشتن یک تجربه موفق از کاشت مو بهتر است قبل از کاشت مو و حتی بعد از کاشت نیز مراقبت هایی از لحاظ تغذیه، مصرف دارو، استراحت داشته باشید.

کاشت مو به روش fut (میکروسرجری)

در برخی روش‌های جراحی کاشت مو به بیشتر از یک جلسه نیاز است. پزشک با در نظر گرفتن شرایط بیمار و مشاهده آزمایشات قبل از عمل کاشت مو، روش مناسب کاشت مو را مشخص می‌کند. در بعضی موارد با توجه به تکنیک کاشت مو و میزان طاسی ممکن است، جلسات کاشت بین 2 تا 4 جلسه طول بکشد.

  • بدین شکل موهای کاشته شده به صورت غیر متقارن رشد می‌کنند و این عدم تقارن در خط رویش مو به وضوح دیده می‌شود.
  • همانند دیگر فولیکول‌ها، آنها نیز یک طول عمر مشخصی دارند ولی به صورت معمول تا پایان عمر فرد، رشد خواهند داشت.
  • به کمک کاشت مو می‌توانید قسمت‌هایی از سر که دچار ریزش موی شدید یا طاسی شده را پر کنید اما این تصور که می‌توان با کاشت مو موهایی بسیار پرپشت ایجاد کرد کاملا اشتباه است.
  • جراحان و متخصصان پیش از هر اقدامی با توجه به نوع موها، انتظار مراجعه کننده و پتانسیل اولیه پوست برای استخراج فولیکول های مو، بهترین روش کاشت مو که شامل روش FUT و یا FUE می شود، را برای هر فرد انتخاب می کنند.
  • در موارد خاص در صورتی که نیاز باشد از موهای بخش هایی از بدن مانند قفسه سینه نیز برای افراد استفاده می شود.
  • این روش در واقع برای ترمیم مو استفاده می‌شود و جنس مو کاملا مصنوعی می‌باشد.

جراح منطقه کاشت را مشخص می‏ کند و بعد از پاک‏سازی و جدا کردن گرافت‏ های مو، شکاف‏ هایی برای کاشت موها ایجاد می‏ کند.

کاشت مو

در سال‌های اخیر به دلیل امکانات مناسب کلینیک‌­های کاشت مو و وجود پزشکان و تیم‌­های حرفه‌ای کاشت مو، بسیاری از متقاضیان خارجی نیز برای این عمل به کشورمان می­‌آیند. به دلیل عدم تعهد بیمه­‌های کشور به پرداخت هزینه کاشت مو و سنگین بودن آن، ممکن است یکی از مهم­ترین دغدغه­‌های متقاضیان کاشت مو، مسائل مالی آن باشد. در کلینیک صدف امکان پرداخت تمامی هزینه­‌های جراحی کاشت از جمله کاشت مو و ابرو و ریش به صورت اقساط هم وجود دارد. بهترین روشی که بفهمید ویژگی‌­های ذکرشده را دارید یا خیر، مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو و کاشت مو است که معمولا به صورت رایگان انجام می­‌شود.

اما متاسفانه برخی از افراد به دنبال قیمت‌های ارزان برای کاشت مو هستند که کاملا غیر منطقی است در فرایند عمل کاشت معمولا علاوه بر پزشک 10 نفر دیگر هم در اتاق عمل مشغول هستند. گذشته از حضور پرسنل و کادر درمان تجهیزات و لوازم استریل به کار رفته در حین عمل به لیست قیمت‌ها اضافه می‌شود. اگر همه هزینه‌های دستمزد بهترین پزشک، لوازم و تجهیزات عمل، کادر درمان و دیگر مسائل را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که کاشت مو چندان ارزان یا گران در نمی‌آید. اما اگر هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو کیفیت را جای قیمت در نظر بگیرید در نتایج و ماندگاری مادام‌العمر کاشت تاثیر می‌گذارد.

در واقع کاشت مو با بیمه یکی از خدمات متمایز کاشت مو در کلینیک صدف است. تمام مراقبت های بعد از کاشت مو هم به صورت مکتوب و هم به صورت پیام صوتی از طریق پشتیبان های کلینیک به مراجعه کنندگان داده می شود. مثلا در روش‌های FIT و FUT  علاوه بر خون­ریزی در زمان عمل جراحی، گاهی طولانی شدن زمان نقاهت دردسرساز است. به علاوه، عفونت و ورم صورت و زیر چشم­‌ها می‌­تواند از دیگر عوارض کاشت مو به این روش­‌ها باشد.

در این زمان انجام عمل زیبایی کاشت مو طبیعی یکی از گزینه های پیش رو برای افزایش زیبایی ظاهری و البته افزایش اعتماد به نفس خواهد بود.

البته برای کاشت مو، تنها 2 سانتی‌متر از این قسمت استفاده می‌شود و بقیه پیوندهای مو برای کاشت‌های احتمالی آینده ذخیره می‌شوند.

در این روش فولیکول‌های مو تک‌تک جدا شده و پیوند زده می‌شوند. بعد از کاشت مو به روش fue ممکن است تا ۳ روز درد و تورم داشته باشید.

هر دوی این تکنیک‌ها از روش یکسانی با تفاوت روش برداشت در پیوند استفاده می‌کنند. در واقع استفاده از کلمه­‌ی مناسب‌­ترین روش کاشت مو می­‌تواند گزینه­‌ی بهتری باشد زیرا بهترین روش با توجه به شرایط هر فرد متغیر است. فصل زمستان معمولا بهترین فصل برای انجام کاشت موی سر محسوب می شود، زیرا هر چه دمای هوا پایین تر باشد، میزان تعریق بدن نیز کاهش می یابد.

با سلام، انجام کاشت مو به روش میکروفیت جز روش هایی است که نیاز به استراحت و دوره نقاهت طولانی نداشته و فرد پس از گذشت حدودا 4 تا 7 روز (با انجام مراقبت های بعد از کاشت مو) می تواند به امور روزانه خود بپردازد.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما
ما با به کارگیری هوش مصنوعی محتوا را برای این سایت فراهم می‌کنیم و در قبال صحت یا کیفیت اطلاعات ارائه شده هیچ مسئولیتی نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.