خرید بک لینک پکیج لینک سازی خارجی پکیج بک لینک

Read more about you can try here here.

همین ایده را در مورد بک لینک سازی نیز باید در مورد تمامی صفحات سایت خود پیاده‌سازی نمایید. ایجاد لینک‌های پی‌درپی و پرتکرار برای یک صفحه فقط این ذهنیت را برای گوگل ایجاد نموده که شما خود به‌تنهایی دست‌به‌کار ساخت بک لینک شده‌اید. به‌آرامی مراحل ساخت بک لینک را به انجام رسانده و در این حین با توجه به‌تمامی صفحات و پراکندگی مناسب این کار را اجرایی نمایید تا نتیجه کار یکدست و کیفی به نظر برسد. قبل از آنکه پا را فراتر از سایت خود گذاشته و به افزایش بک لینک ها فکر کنید، بهتر است از داخل، وب‌سایت خود را درست کنید. بسیاری از فعالیت‌ها وجود دارد که با آن‌ها می‌توان سئو داخلی را تا حد زیادی ارتقا بخشید و در این بین تجربه کاربری موفق‌تری را نیز برای مخاطبان خود مهیا سازید.

در واقع به کمک این روش، می تونید یک محتوای اختصاصی انتشار بدید به طوری که نویسنده اون محتوا، تحریریه سایت منبع نباشه، بلکه خودتان باشید. تفاوت پکیج های لینک سازی اغلب در نوع و تعداد لینک های ساخته شده هست. چنانچه قصد دارید لینک سازی متنوعی داشته باشید پیشنهاد ما خرید بک لینک جامع هست. در پکیج لینک سازی جامع، برای صفحات هدف شما لینک های متنوعی در لایه های مختلف ایجاد خواهد شد.

سفارش لینک سازی

با در دسترس بودن رسانه های اجتماعی کاربران وقت زیادی را در وب سایت ها می گذرانند. اگر سایت شما خوب باشد، کاربران خود موافقت می کنند که شما رتبه بگیرید. لینک سازی چند گرهی یا tiered link building یعنی از منابع مختلف برای سایت خودمان بک لینک جمع کنیم. لینک سازی چند گرهی معمولا جزء تکنیک های سئو کلاه سیاه محسوب می شود و هدف آن فریب موتور های جستجو و کسب رتبه های بالاتر در صفحه نتایج است. البته الگوریتم های گوگل سالهاست که با  استراتژی های tiered link building مبارزه می کنند و به همین خاطر تاثیر این تکنیک نسبت به گذشته بسیار کم شده است. خرید بک لینک یکی از متداول ترین روش های بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است.

سفارش لینک سازی

لینک‌های شما باید مرتبط به موضوع محتوا یا مرتبط به پاراگرافی باشد که در مقاله وجود دارد. پیش از آنکه به سراغ روش‌های لینکسازی داخلی برویم، باید بدانید ساخت لینک داخلی چه اهمیتی دارد. با گذشت زمان و با خواندن مقالات مختلف حوزه سئو متوجه شدم اگر مقالات جدیدم را با لینک‌های داخلی به مقالات قدیمی وصل کنم، خوانندگان وبلاگ مطالب بیشتری برای مطالعه خواهند داشت و میزان بانس ریت وب‌سایت نیز به مرور کاهش می‌یابد. تاثیر لینک بیلدینگ در سئو و به طور کلی تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت، غیرقابل انکار و حذف نشدنی است. یعنی شما نمی توانید با نادیده گرفتن تاثیر لینک بیلدینگ در سئو، بر محتوا تکیه کرده… افرادی که با جست‌و‌جو سر از وب‌سایت شما در می‌آورند، به‌دنبال یافتن پاسخی برای سؤالات و راه‌حلی برای مشکلاتشان…

البته شما باید استراتژی خوبی برای این کار داشته باشید و لینک دادن به هر صفحه ای نمی تواند منجر به افزایش اعتبار سایت شما شود. همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم. با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت. لینک‌های خارجی که اضافه می‌کنید، می‌توانند به موتورهای جستجو در تعیین سودمندی و کیفیت صفحات شما کمک کنند. بنابراین موتورهای جستجو به محتوای شما به خوبی نگاه می‌کنند و به شما کمک می‌کنند رتبه بالاتری کسب کنید. اگر به یک مقاله جالب در مورد یک موضوع مهم و مورد علاقه کسب‌وکار خود لینک دهید، گوگل از این به عنوان راهی برای شناختن موضوع وبسایت شما استفاده می‌کند.

سفارش لینک سازی

تنبیه شدن از سوی موتورهای جستجو چند تراژدی بزرگ برای شما به بار می‌آورد. ممکن است جایگاه شما در یک یا چند صفحه با افت شدید مواجه شود و یا حتی دامنه شما به صورت کامل از نتایج گوگل حذف شود. در تکنیک تبادل لینک، شما از مدیران سایت درخواست می‌کنید تا لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود درج کنند تا شما نیز در عوض همین‌کار را برای آنان‌ انجام دهید. این کار باعث می‌شد هر دو سایت بتوانند جایگاهشان را در صفحه نتایج بهبود دهند. لینک های داخلی لینک هایی هستند که در یک وب سایت برای رفتن به صفحات دیگر همان وب سایت طراحی می شوند و در درون سایت قرار میگیرند. عیب یابی سئو خارجی به مجموعه فرآیندهایی اطلاق می‌شود که برای پیدا کردن و رفع مشکلات سئو خارجی سایت، انجام می‌شود.

این روش ممکن است در ابتدا برایتان لینک‌سازی خوبی ایجاد کند منتها بعدها به خاطر اینکه احتمال اسپم شدن صفحات افزایش می‌یابد، ممکن است وبسایتتان به خطر بیفتد. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید از کیفیت مطالب و محتواهای وب‌سایت دوم مطمئن شوید. در دراز مدت لینک‌های خود را بررسی کنید و لینک‌هایتان را در وبسایت‌های مرتبط با انکرتکست‌های مرتبط قرار دهید. یکی از بهترین منابع برای ساخت لینک به صورت کاملاً رایگان همین شبکه‌های اجتماعی هستند. اگر کار شما در شبکه‌های اجتماعی است و در زمینه سئو فعالیت می‌کنید، حتماً برای این کار وقت بگذارید. لینک بیلدینگ بین سایت و شبکه‌های اجتماعی از نان شب هم در بهینه سازی وب سایت واجبتر است.

لطفاً دقت داشته باشید که تحلیل دقیق تر تمامی مستندات به نوع سایت، موضوع فعالیت سایت، میزان محتوای سایت و بسیاری از موارد دیگر وابسته است که سعی گردیده، بهترین و واضح ترین تحلیل خدمت شما ارائه گردد. در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است. در سئو، اصطلاح “لینک خارجی” معمولا به لینک‌هایی اشاره دارد که در سایت‌های دیگر ساخته شده‌اند و به دامنه شما اشاره می‌کنند. این لینک‌ها یا ب ‌لینک‌ها با توجه به اینکه چگونه از رتبه‌بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند،  از نظر حجم، کیفیت و ارتباط اندازه‌گیری می‌شوند. همچنین یک لینک outbound نیز یک لینک خارجی به حساب می‌آید، زیرا از دامنه شما به سمت دامنه دیگری اشاره می‌کند.

هنگامی‌که لینک‌های یک سایت قابل اعتماد و مرتبط را به محتوای خود اضافه می‌کنید، اعتبار سایت شما را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این لینک‌های خارجی ارزشمند، منابعی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند که باعث افزایش اتوریتی سایت می‌شود. لینک سازی خارجی مشابه روشی است که در نوشتن یک مقاله دانشگاهی به منابع استناد می‌کنید و این نشان می‌دهد که محتوای خود را بر اساس تحقیقات درست ایجاد کرده‌اید. البته گوگل دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای را برای خرید بکلینک وضع کرده و اگر متوجه آن شود، سایت شما را جریمه خواهد کرد. اما بسیاری از رقبایتان از این ترفند برای ارتقا رتبه گوگل سایت خود استفاده می‌کنند.

سفارش لینک سازی

بک لینک های با کیفیت  باید در سایت های معتبر و پربازدید قرار گیرند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند. وقتی یک سایت بک لینک با کیفیتی از یک سایت دیگر کسب می کند، ممکن است جایگاه آن سایت در گوگل بهبود یابد. اگر هرکدام از این لینک ها را یک امتیاز در نظر بگیریم، می توان گفت که کسب بیشتر لینک های فالو یا دوفالو (DoFollow) به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است به شرط اینکه تمام موارد و فاکتورهای طبیعی سازی لینک ها را رعایت کرده باشد. اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند. دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند. اگرچه بی‌شک لینک‌های فالو سودمندتر هستند، اما باید قبول کنید که هیچ وب‌سایت در حال رشدی که طبیعی باشد همه بک لینک های آن فالو نیستند.

متداول ترین روشی که این فریلنسرها به کار می گیرند، این است که رپورتاژهایی را برای سایت شما (در سایت هایی که کارشان انتشار رپورتاژ آگهی است) منتشر می کنند. به زبان ساده بک لینک هایی که از نوع Follow هستند، به گوگل می گویند که سایت مقصد متعبر است. بر این اساس طبیعتاً بک لینک های Follow ارزش بیشتری برای سایت شما خواهند داشت. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، لرنو وب کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهد، برای بررسی قیمت لینک سازی کافیست منوی تعرفه ها را مطالعه نمایید. خدمات لینک ‌سازی تا حد زیادی به ابداع استراتژی‌های مختلف و آزمایش آن‌ها بستگی دارد. همانطور که یک لینک‌بیلدینگ یا کمپین بازاریابی پیشرفت می‌کند، برخی اشتباهات رخ خواهد داد.

سفارش لینک سازی

ساخت لینک داخلی یکی از ترفندهایی است که در همین راستا می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از لینک داخلی، ربات‌های گوگل سریع‌تر صفحات جدید شما را شناسایی کرده و آن‌ها را با احتمال موفقیت بالاتری ایندکس خواهند کرد. وقتی وب سایتی در صفحه اول نتایج باشد بدون شک بازدید کننده بیشتری خواهد داشت . یک وب سایت وقتی باعث موفقیت می شود که بهینه باشد .سئو یک عملیات خاص نیست که با انجام آن یک باره وب سایت بهینه شود بلکه مجموعه عملیاتی می باشد که باید به صورت مداوم انجام گیرد . این عملیات بیش از 200 فاکتور می باشد که بسیاری از سئو کاران فقط با انجام تعدادی از آنها یک وب سایت را به صفحه اول نتایج منتقل می کنند . لازم به ذکر است که برای لینک سازی از انکر تکست های متنوع برای لینک های خود استفاده کنید.

برند منشن گرچه بدون لینک انجام می شود اما اثرگذاری و اهمیت آن کمتر از بک لینک نیست. به همین خاطر، در تمامی پکیج های لینک سازی، تعداد قابل توجهی برند منشن نیز ایجاد خواهد شد. چنانچه نمی دانید برند منشن چیست، کافیست به نوشته برند منشن (brand mention) مراجعه نمائید و به طور کامل با آن آشنا شوید. موفقیت یک کمپین لینک‌بیلدینگ باکیفیت به یک استراتژی موثر بستگی دارد.

قراردادن دادن لینک‌های نامرتبط و اسپم در بخش فوتر یا سایدبار سایت یکی دیگر از راه‌های  غیرطبیعی برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو است. در واقع مشکل اصلی زمانی رخ می‌دهد که این لینک‌ها، عباراتی هستند که در عین نامرتبط بودن با موضوع اصلی سایت، تعداد جستجوی بالایی دارند. شاید این سوال برایتان پیش آید که چرا سایت‌ها در بخش فوتر از لینک‌های اسپم و نامرتبط استفاده می‌کنند؛ تنها به خاطر کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل. پس با توجه به اهمیت لینک سازی، مهمترین کلمات کلیدی در هریک از صفحات سایت که نوشته شده باشد به عنوان انکر تکست به صفحات هدف دیگر لینک می شود، تا از این طریق گوگل و کاربران به مسیر لینک شده هدایت شوند. امیدواریم که مطالعه‌ی این مقاله، شما را با تکنیک‌های بک لینک سازی آشنا کرده باشد. علاوه بر آن، می‌توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام فالو کنید تا در زمینه جدیدترین روش‌ها، ترفندها و اخبار دیجیتال مارکتینگ و تکنولوژی به‌روز بمانید.

داشتن یک استراتژی لینک سازی می‌تواند علاوه بر رشد جایگاه برای حفظ آن هم مفید باشد. شما می‌توانید با تعریف پروژه خود در فرم زیر برای دریافت روند استراتژی بک لینک در تماس باشید. امروزه بک لینک‌های و رپورتاژهای دانشگاهی یکی از معتبرترین بک لینک‌های موجود بوده که تأثیر خارق‌العاده‌ای در بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها دارند. ازاین‌رو اگر موفق به دریافت بک لینک دانشگاهی شوید، وب‌سایت شما افزایش رتبه چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد. ولی این بک لینک‌ها باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند اثرگذاری موردنظر خود را ارائه دهند. انتشار رپورتاژ دانشگاهی با کامنت‌های بسته، درج لینک به‌صورت فالو و ارائه محتوای متنی غنی از این شرایط مهم هستند.

علاوه بر این شما می‌توانید روی یک عبارت خاص ببینید که چه سایت‌هایی به شما لینک داده اند. دقت کنید که دریافت بک لینک انبوه روی یک عبارت خاص می‌تواند مصداق اسپم بودن باشد. بسیاری نیز با کلیک بر روی بک لینک‌های خود سعی می‌کنند، آن‌ها را سودمند جلوه دهند.

افزودن لینک‌های خارجی تجربه کاربری بهتری را برای خوانندگان فراهم می‌کند. این لینک‌ها به اطلاعات مرتبطی منجر می‌شوند که بدون تکرار محتوا به ارزش محتوای شما می‌افزایند. وقتی خوانندگان می‌بینند که به طور مداوم به منابعی لینک می‌زنید که به آن‌ها کمک می‌کند تا یک موضوع را بهتر درک کنند، ارزش بیشتری را برای وبسایت شما در نظر می‌گیرند. لینک سازی مهم است، زیرا لینک‌ها یکی از عوامل اصلی رتبه‌بندی موتورهای جستجو هستند.

گوگل عاشق محتوایی است که مرتب به‌روز می‌شود و مقالاتی که برای سال‌های متوالی دست‌نخورده باقی می‌ماند را از نتایج نخست خود حذف می‌کند. شما یک مقاله‌ی کامل با عنوان “چگونه چرخ‌خیاطی مناسب خود را انتخاب کنیم؟” تولید کرده و در سایتتان قرار می‌دهید؛ سپس در متن مقاله، لینک دسته‌بندی چرخ‌خیاطی در فروشگاهتان را قرار دهید. به دلیل اینکه کاربر اطلاعات مفیدی را از مقاله‌ای که به‌صورت رایگان در اختیارش قرار داده‌اید کسب کرده و تا حدودی  به شما اعتماد کرده است، احتمال اینکه او روی لینک فروشگاه شما کلیک کند و تبدیل به مشتری شما شود، زیاد است. ما هم صادقانه به شما می گوییم که نمی توانیم تضمینی در این زمینه ارائه کنیم. ما به شما اطلاعات دقیق و مشاوره علمی می دهیم، تصمیم گیری و مسئولیت تصمیم با شما خواهد بود. بی تردید اطلاعات و مشاوره های ما می تواند شما را در تصمیم گیری، یاری نماید.

یکی از ویژگی‌های این وب‌سایت، فروش بک لینک‌های موقتی و مهمان در وب‌سایت‌های خارجی معروف می‌باشد. یک لینک داخلی، صفحه ای از وب سایت شما را به صفحه ای دیگر از آن وصل می کند. تقریبا هر مقاله ای که درباره لینک سازی داخلی در اینترنت پیدا می شود با اشاره به اینکه لینک سازی داخلی بسیار پیچیده و بسیار با اهمیت است، شروع شده است. اما از طرفی، لینک سازی داخلی مفهومی بسیار ساده است و همه وب مستران باید آن را انجام دهند و از طرف دیگر تئوری، فرآیند و بهترین روش های لینک سازی داخلی بهینه، بسیار پیچیده است. صرف نظر از اینکه این فرآیند چقدر ساده یا چقدر پیچیده است، هیچ کس بحثی در این موضوع ندارد که لینک سازی داخلی بسیار با اهمیت است. لینک سازی داخلی استراتژیک و هدفمند مخصوصا برای بازاریابی محتوا، یک تکنیک قدرتمند در سئو محسوب می شود.

اما مخالفتش برای سایت هایی هست که قصد دارند با محتوایی نامناسب و اسپم به جایگاه های برتر برسند. سایت شما اگر دارای محتوای مفید و مناسب باشه و تمامی فاکتورهای یک سایت بهینه رو رعایت کرده باشید، با خرید بک لینک قوی می تونید به جایگاه های خیلی خوبی برسید. بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید. این پکیج برای افزایش سرعت ایندکس بک لینک ها هم مناسب و کمک کننده هست.

مثلا خرید رپورتاژ آگهی اگر با استراتژی و زمان بندی درست انجام شود میتواند کلاه سفید در نظر گرفته شود ولی استفاده بیش از حد آن را به کلاه سیاه بدل خواهد کرد. اگر نوار این داستان را کمی به جلو ببریم به زمان حال (2019) می‌رسیم. متاسفانه عده زیادی از افراد هنوز هم از تکنیک‌های لینک سازی به روش مخرب استفاده می‌کنند و حتی بر این باورند که این روش‌ها، باعث بهبود رتبه سایت‌شان هم می‌شود. شاید تعجب کنید اما به مرور زمان این ترفندها حتی بیشتر و بیشتر هم شدند. وب‌سایتی که از آن بک لینک خریداری می‌کنید، باید رتبه‌ی مناسبی در پیج رنک گوگل داشته باشد تا به وب‌سایت شما هم اعتبار ببخشد؛ زیرا اگر بک لینک وب‌سایتی دارای رتبه‌ای پایین باشد، روی ارزش و رتبه‌ی وب‌سایت شما تأثیر منفی می‌گذارد. سایت‌های بدون بازدید و سوخته، بدون آپدیت و متروکه هیچ‌گاه گزینه خوبی برای ساخت بک لینک نیستند.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما